Zapotrzebowanie firm na usługi zarządzanego wykrywania zagrożeń i reagowania na nie (Managed Detection and Response, MDR) oraz specjalistów ds. bezpieczeństwa stale rośnie. Sophos jest pierwszym dostawcą oprogramowania chroniącego urządzenia końcowe, które integruje dane telemetryczne z rozwiązań firm trzecich w ramach swojej usługi MDR. Firma rozszerza także swoją ofertę o sklep Sophos Marketplace oraz gwarancję ochrony Sophos Breach Protection Warranty w wysokości do miliona dolarów.
Zintegrowany MDR oraz Marketplace
Świadczona przez Sophos usługa MDR obejmuje zarówno własne portfolio produktów, jak i rozwiązania innych producentów dla użytkowników końcowych. Aby zwiększyć bezpieczeństwo klientów, firma uruchomiła Sophos Marketplace, czyli otwarty ekosystem umożliwiający integrację ponad 75 rozwiązań takich firm jak Amazon Web Services (AWS), Check Point, CrowdStrike, Darktrace, Fortinet, Google, Microsoft, Okta, Palo Alto Networks, Rapid7 i wielu innych.
Możliwość skorzystania z mechanizmów integracyjnych oraz działania w różnorodnych środowiskach operacyjnych pozwalają zespołowi Sophos MDR jeszcze szybciej wykrywać ataki w całym ekosystemie klienta. Zgromadzone dane mogą także posłużyć do aktywnego polowania na zagrożenia.
Sophos Marketplace umożliwia integrację rozwiązań zewnętrznych z portfolio usług i produktów firmy Sophos. Zgromadzone dane telemetryczne mogą być automatycznie konsolidowane, korelowane i sortowane według przypisanych priorytetów, na bazie informacji dostarczanych przez platformę Sophos Adaptive Cybersecurity Ecosystem i jednostkę do wykrywania cyberzagrożeń Sophos X-Ops.
Rozszerzona gwarancja ochrony
Sophos wspiera klientów korzystających z usługi Sophos MDR Complete nową gwarancją Breach Protection Warranty, którapokrywa koszty związane z reagowaniem na zagrożenia w wysokości do miliona dolarów. Gwarancja obejmuje urządzenia końcowe (Windows i macOS) oraz serwery. Jest automatycznie dołączana do każdego zakupu lub odnowienia rocznej subskrypcji usług Sophos MDR Complete. W przeciwieństwie do konkurencyjnych ofert, klienci nie muszą osiągać określonych kryteriów gwarancyjnych. Nie ma też ograniczeń czasowych dla aktywnych użytkowników.